Skoči na vsebino

Category: Letovanje

Letovanje 2017 - izgubljeno, najdeno

21. julij 2017 - Nataša

V prilogi imate slike izgubljenih in najdenih predmetov na letovanju 2017. Če kdo najde kaj svojega naj sporoči ali pride iskat na GZ Jesenice.

Letovanje 11. dan

18. julij 2017 - mladina

Zadnjo jutro v pineti nas je prebudilo prekrasno sonce. Preoblekli smo se in odšli na zajtrk. Za zajtrk so bile zelo okusne čokoladne kroglice. Po zajtrku smo vsi morali iskati svoje čevlje ki so bili privezani na drevesih.

Letovanje 10. dan

15. julij 2017 - mladina

Prebudili smo se v prekrasno jutro. Za zajtrk smo imeli veliko različnih namazov. Ker je dopoldne deževalo nismo odšli na plažo in smo bili prosti v kampu, starejši pa so delali rože iz kret papirja za osebje v kampu. Pri kosilu smo jedli čevapčiče in krompir. Po kosilu smo imeli odbojko. Po odbojki smo se sli kopat se zadnjic, ker je bil to zadnji dan so nam mentorji dovolili ostati malo dlje.

Letovanje 9. dan

14. julij 2017 - mladina

Zjutraj smo se zbudili v prekrasno jutro. Za zajtrk smo imeli jajca. Dopoldne smo bili na plaži in se kopali. Tam smo ostali do 11h saj je bila že ob 12h kosilo. Za kosilo je bila polenta in golaž. Po kosilu smo odšli v Istralandijo kjer smo se spuščali po toboganih in kopali v bazenu. Ko smo prišli iz Istralandije smo imeli večerjo. Za večerjo smo imeli gres.

Letovanje 8. dan

13. julij 2017 - mladina

Zjutraj smo se zbudili v prekrasno jutro. Za zajtrk smo imeli marmelada in maslo. Dopoldne pa smo večino časa preživeli na plaži,nato pa smo odšli na kosilo. Za kosilo smo imeli juho in lazanjo. Nato smo imeli vodne igre, kjer smo prenašali vodo in se obmetavali z vodnimi balončki. Nato pa smo odšli na plažo,kjer se nekateri sončali in igral spid,nekateri pa so se zabavali v morju.

Letovanje 7. dan

12. julij 2017 - mladina

Zjutraj smo se zbudili v kar lepo jutro in tako smo šli na zajtrk,kjer smo jedli gres. Hitro smo pojedli in z največjim veseljem pospravljat sobe. Zaradi visokih valov smo šli v Rakov zaliv,vendar so bili tam še večji valovi. Zelo je bilo fajn v vodi. Nato je bilo kosilo,kjer smo jedli goveje zrezke v omaki. Nato smo imeli nekaj prostega časa,ki smo ga preživeli v senci.

Letovanje 6. dan

Zjutraj smo se zbudili v prekrasno jutro. Oblekli smo se in odšli na slasten med in maslo, ki smo ga imeli za zajtrk. Za tem smo odhiteli v svoje sobe, da jih pospravimo saj želimo imeti čim boljše ocene. Potem smo odšli v Rakov zaliv zaradi prevelikih valov, a tudi tam ni bilo veliko bolje. A važno je da se zabavamo.

Letovanje 5.dan

10. julij 2017 - mladina

Zjutraj smo se zbudili in odšli na zajtrk. Po njem smo odšli pospravljat sobe in se pripravit za na plažo. Med tem ko smo bili nekateri na plaži so drugi odšli igrat med dvema ognjema. Po dolgem cajtu na plaži smo odšli do hišic kjer smo se preoblekli in odpravili na kosil, ki je bil mim grede dobr. Za popoldanske delavnice smo delali maske za večerni ples v maskah.

Letovanje 4. dan

9. julij 2017 - mladina

Danes je bil prvi dan, ko smo lahko spali vse do zajtrka. Po zajtrku smo se kot ponavadi odpravili na plažo. Medtem ko so se drugi kopali so se nekateri odločili, da se jim igranje odbojke zdi bolj zanimivo in se odpravili na igrišče. Ko smo se naplavali smo imeli kosilo in po njem daljši počitek. Ker smo vsi gasilci so delavnice vezanja vozlov potekale v poučno tekmovalnem duhu.

Letovanje 3. dan

8. julij 2017 - mladina

Danes smo se zgodaj zjutraj odpravili na kazensko laufanje,ker smo se dan prej neprimerno obnašali. Starejši smo tekli dlje kot mlajši in sicer do mesta,mlajši pa so laufali samo do trim steze. Ko smo se vrnili smo se odpravili na zajtrk. Ko smo pojedli smo odšli pospravljat sobe ter hiško. Ko so mentorji pregledali hišice smo se odpravili na plažo. Voda je bila odlična,vreme pa tudi.